fest

I fredags åkte jag världens tråkigaste och jobbigaste buss resa ut till vegby från borås. Iallafall duchade där och gjorde mig iordning innan alla kom, sen drog vi och träffade några killar haha. Så fick vi skjuss ner till vega, där det hände mycket. Roligt hade jag iallafall, de jag minns. Träffade massa som jag inte träffat på väldigt länge, sen blev jag hämtad och vaknade imorses och mådde kanon verkligen.... haha nja, har legat i sängen idag inte orkat göra ett piss. Värsta bakfyllan ever tror jag, haha låter as cool när jag skriver såhär. Nä och nu ikväll har jag inte gjort något, är skit pigg men död i kroppen typ så kommer säkert inte kunna somna heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0