jeepsafari

Jeep safari var det sjukaste och roligaste jag gjort i mitt liv typ. Men lyckades inte få några bra bilder när vi körde offroad för då rök det så av all sand och när vi körde på bergen var det för mörkt. Sen vid typ elva stannade vi på en restaurang ut med medelhavet. sen åkte vi och kollade på stjärnorna och sen hem till hotellet.

vattenskoter, yeeey

11.39

Åkte till jobbet imorses som vanligt, men efter en timme åkte jag hem igen. Hade sån sjuk huvudvärk, och Johannes lhemmens hos oss och sov. Så åkte hem istället för att gå där och plågas. Så nu sitter jag och äter frallor och smothie gjord på hallon, en banan och en kesella vanilj.

lite bilder från falkenberg och W&W

Hökerum - nitta

Gick hem från jobbet igår, blev nästan 8 km. Nöjd över mig själv för har nästan inte rört mig på hela sommaren, iallafall inga långa sträckor.

jag och ebba fotade massa som vanligt.

vi firade morfar i falkenberg.

morfar fyllde 82år och det firade vi med att äta med med havs utsikt och minigolf.

ströbilder från turkiet

nytt

Ny bikini från Lindex, fick ge 63kr för båda delarna.

Måndag igen..

Idag efter jobbet åkte jag upp till felicia på kyrkogården. Sen åkte vi till tolkabro och köpte fika. Och så åkte vi till björken och bada. Skit mysigt, dock försvann solen..  Men lovar att fixa bilder från falkenberg och från Turkiet ikväll.

Älskade Falkenberg

Igår när vi kom ner så åt vi Fish & chips, sen gick vi och träffade Malin en stund. Inte träffat henne på skit länge. Sen skulle hon bort till Hansagården så vi gick hem och spelade kort med mamma och pappa. Nu har vi precis vaknat och ligger i sängen. Dock regnar det så är inte så sugen på att gå upp..

Äntligen helg

Jobbade hela dagen igår, satt dock ute ganska mycket med dom gamla så fick lite sol på benen.  Sen efter jobbet kom Johannes så åkte vi ner till Falkenberg över helgen.

Torsdag

Är nu på kalss och åker sen till Borås med amanda, saknat henne så.

Jobbar hela dagarna

Förlåt för så dålig uppdatering. Men jag jobbar hela dagarna och inte så roligt att skriva om det varje dag. Igår efter jobbet åkte jag till felicia så drog vi och badade, dog av värme på jobbet. Sen träffade jag Johannes och han sov här i natt. Idag hat jag bara jobbat och sen varit hos Johannes. Nu sitter jag och kollar på Sverige - Tyskland. Men ska försöka uppdatera lite mer och roligare. Och ni ska få massa bilder från Turkiet när jag hinner och väl sätter mig vid datorn.

Måndag.....

Har jobbat i dag, hade min första dag på hemmet i Hökerum. Fyfan säger jag bara... Vill inte dit. Och ska vara där i tre veckor med sämsta lönen. Iallafall slutade vid fyra då åkte jag hem sen tog jag och mamma en sväng till gällstad hittade två saker som jag visar någon annan dag, nu ska jag bada.

En dag i Falkenberg.

Söndag.

Kom hem från Falkenberg igår kväll, då kom Johannes hit och sov här. Imorses åkte jag till Karolina för vi skulle till berdsjön och sola och bada. Sen efter det träffade vi Johannes och Tobias så då hängde jag med dom för karolina skulle iväg. Så vi mötte upp felicia så åkte vi ich badade. Och sen åkte vi en stund hem till henne, hon hade världens sötaste kattunge. Dock på bilden är det Karolinas katt men den är minst lika söt. Nu ska jag sova för imorgon börja jag jobba igen.

Outfit

Detta har jag på mig idag, ett par jätte gamla byxor från hm. Nu åker jag ner till Falkenberg och kommer hem på lördag, kanske söndag. Har med datorn men får se hur bra wifi fungerat.. Kameran är med så ska försöka knäppa massa bilder.

10 månader

Igår hade jag och Johannes 10 månader tillsammans. Så han kom hit på eftermiddagen så grillade pappa, så vi åt god mat. Och sett åkte vi till fristad och köpte cheez heaetz och lite godis. Så sätte vi oss på altanen.

Måla

Jobbade här hemma några timmar igår, ska jobba några timmar idag också. Innan vi åker ner till Falkenberg tills på söndag.

twinii 16 år!!!

Idag är inte vilken dag som helst för idag fyller min twiniiii hela 16 år!! GRATIIS!!! Du är så jävla bäst, hehe, alla våra minnen, wow säger jag bara ;) Orkar inte sitta här och skriva någon lång text du vet vad jag tycker om dig, love u <3

vår lilla trio

Träffade Julia och Karolina en stund igår vi gick mest runt och snackade, det var så sjukt längesen vi träffades alla tre.. älskar er!!  haha väldigt ful bild men ända bilden jag tog igår typ. Sov i Timmele och kom nyss hem, ska jobba lite här hemma idag. Så ska  äta lite nu och sen jobba, så skriver senare.

Söndag

Idag har jag typ ute gjort någonting, vi åkte körde hem Frans vid två tiden. Sen stannade vi och åt pizza i vegby. Övningskörde lite på vägen hem, usch va läskigt det är.. Imorgon ska jag jobba och sen åka till Johannes en stund. Så nu måste jag sova.

Turkiet - båttur

Här är några bilder från en båttur som vi gjorde. Dock tog vi massa mer bilder på familjen och sånt som jag inte vill visa upp här. Vi åkte buss till en hamn, där vi hoppade på en båt(med soldäck) så låg där uppe och solade hela resa. Vi hade 2 badstopp innan vi kom fram till en liten ö som vi badade och åt på.

23.21

Imorses när vi vaknade så var Frans här, så jag och Johannes har varit med honom hela dagen. Vi åkte och badade innan, liiiiiite kallare än i Turkiet haha.. Sen fiskade vi åt morfar, för han skulle fiska kräftor. Spelade lite fotboll. Sätte upp poolen och åt jordgubbar. Sen åkte Johannes hem då åkte jag och Frans och fiskade igen, vi kom precis hem faktiskt. Så nu ska vi slappa framför tven.

på svensk mark

Hemma... runt klockan tolv i natt lämnade vi hotellet i marmaris för att åka buss till flygplatsen. Halv sex gick flyget och vid tio var vi på Landvetter. Är sjukt trött och har inte sovit på över 24 timmar, så ska sova en stund snart. Det har varit så sjukt varmt och skönt. Älskar verkligen Turkiet!! och killarna i baren haha:) stört sköna, utan dom hade inte resan varit lika bra, så underhållande och sämst på kortspel. I alla fall jag/vi har tagit så sjukt mycket kort. Så tänkte lägga ut lite bilder från olika dagar eller utflykter och massa ströbilder i olika inlägg och inte allt på samma gång. Tänkte också visa lite vad jag har shoppat eftersom vi inte hade alls långt till ett shopping center. Men nu ska jag vila en stund så får vi se om det kanske kommer upp lite bilder redan ikväll, puss