onsdagiiis

gammal bild på mig, länge sen jag lockade håret nu får göra det snart.
Varit massa bra saker och dåliga med denna dagen, klarade nyss ett moppe prov. Det har snöat nästan hela dagen, och jag ska förmodligen till backen på fredag för första gången på över en månad om min fot är lite bättre. Vi hade nationell läsförståelse i svenska idag från 08.00 till 11.40, gick sådär men nu är det gjort iallafall. Fick så ont i rumpan i slutet. Och typ kramp i armen för jag hade skrivit så hehe. Men blev dock ingen outfit bild idag. Hade ändå trååkig outfit. Direkt när jag kom hem gjorde jag något och äta som ni kanske sett tidigare. La mig i soffan och kollade ett avsnitt av Top Model Sverige som jag hade missat. Och somnade en liten stund när jag vaknade var helt plötsligt jätte förkyld och mår piss nu. Druckit fyra koppar te, ska sluta tjata här nu och göra en till  och kolla lite på hemkunskaps läxan tills imorgon. Har chill dag sovmorgon och slutar tidigt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0