en heldag i Borås

En heldag i borås med mina underbara vänner. Vi fick ledigt från skolan för att få besöka två skolor i borås. Först gick vi till Viskan och åt frukost buffé som ni ser på första bilden som Julia inte ville vara med på. Mycket gott om ni frågar mig haha. Sen halv tio gick vi till  Sven ericsson/teknis, verkar vara en skit bra skola om ni frågar min. Väldigt mycket roliga aktiviteter utanför skolarbetet mycket bra lärare och välkomande folk. Det var två elever på skolan som visade oss runt och visade oss till andra klassrum där några elever från varje linje presenterade de olika linjer som fanns. Blev bara mer sugen på att välja Ekonomi, en bred och intresant linje att gå. Lite över elva var vi klara och då gick vi till Jensen Böfhus och åt lunch. Tog en lunchbiff-expresslunch sjukt gott. Deras sås är helt underbar. Sen halv tolv skulle vi vara uppe på Bäckhäng i aulan på lite välkomande uppträdade. Sen fick vi välja två linjer att besöka valde två samhälls linjer, inget jag direkt blev sugen på men kanske något andrahandsval. Sen när vi var klara där gick vi och sätte oss på Café tant grön och tjatade. Sen ner en sväng på stan. Och nu sitter jag här hemma i sängen och bara tar det allmänt lungt, mådde sjukt illa och trodde jag skulle spy imorses men blev bättre efter att vi hade ätit. Men mër ändå inte hundra så hade tänkt plugga och sen sova.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0