Lördag

Kom hem från Johannes vid typ halv fyra, åt lite och så. Myste med mamma och pappa. Nu sitter jag här helt själv och äter clementiner mamma och pappa är på julpromenad, jag orkade inte hänga med. Om typ tre timmar sitter jag nog i en bil påväg mot Julia så kommer Karolina också.. Ska hinna duscha, packa, och fixa lite grejer. Sen sen typ halv tio åker vi till blidsberg. Hoppas på en kanon kväll iallafall. Imorgon hade jag tänkt visa er lite saker jag köpt det sista. Ochhur sjukt gött var det inte att vakna kolla ut och se massa snöö??????????


Kommentarer
Postat av: Anonym

brukar du o din pojkvän göra lite kåta saker tillsammans? (han i dig) menade jag väll

2012-12-03 @ 19:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0