min helg

I fredags den 13:onde tog jag moppen till Moa i Marbäck, vi åkte in till stan åkte runt lite och sen köpte vi med oss godis och mys hem till henne. Dock lyckades vi vurpa med moppen men det gick bra haha, sen träffade vi några kompisar som vi stod och snckade med en stund. Sen åkte vi hem tilll Moa för jag skulle sova där och det var svin kallt ute och vi hade bara mjukis. Ah sen hade vi väl lite roligt på natten, men orkar inte skriva mer om det och igår kväll vill jag inte prata om... Nu ligger jag i sängen och tänker ligga här hela dagen typ. 
 
Ska försöka skriva lite roligare inlägg och ni får jätte gärna kommentera saker ni vill att jag ska skriva om det är bara roligt. Kanske kommer bli färre inlägg men för hoppningsvis är dom lite roligare. Jag själv läser heller ett roligt och intressant inlägg än två halv roliga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0