Vandringen....

Igår började vi i 9A och 9D att börja vandra mot en sjö som vi skulle paddla över.  Vi paddlade över och allt var svin roligt och vi hade soligt och bra väder. Vi började äta lite och några byggde vindskydd som vi skulle sova i. Vi badade och hade jätte trevligt. Sen gick jag och några andra i min klass iväg en sväng och när vi kommer tillbaka möts vi av en arg och besviken lärare. Dom samlar alla vid elden och berättar att dom har hittat flaskor med alkohol i och säger att alla måste packa ihop sina grejor och ringa sina föräldrar och åka hem. Alla blev svin arg och ledsen för det var så jävla roligt. Så klockan tio imorses hade vi möte tillsammans och sånt, vi skulle ju egentligen varit lediga från skolan idag. och alla var svin trötta så vi gick hem till Albin, sen åkte jag med Annie hem och nu sitter jag här och vet inte vad jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0