Tisdag

Köpte dessa två tröjor idag som ni ser på bilden, och så hade min body mist kommit. Visar bättre bilder imorgon.
 
Tisdagar är dryga som vanligt, men efter skolan åkte jag, Moa, Emelie och Laman in till borås. Kikade runt lite och Moa köpte byxor. Sen kom mamma och hämtade oss. Nu har Emelie och Moa precis åkte hem så sitter här själv. Hade tänkt knäppa outfit nu men insåg att det var för mörkt så ni får imorgon istället. Vi har sex och samlevnads dag imorgon så har inga vanliga lektioner. Och jag lovar att jag ska försöka blogga mer under dagen inte bara när jag kommer hem, men just nu är min mobil spärrad så det går inte såbra nu men nästa månad igen. Men nu ska jag träna hihiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0