bara om ni vill veta

Innan vi åkte till borås innan skulle jag smälta choklad i micron, så sätte jag den på en minut och skulle gå på toa. Så härde jag hur det small så jag sprang ut i köket. Då såg jag ingenting för det var så mycket rök. Trodde att det brann först, men det gjorde det som tur inte. Så tog den lilla koppen som jag hade chokladen i och slängde ut i snön. Öppnade ut ochsätte på fläkten. Tio minuter senare kom pappa hem och undrade vafan de va som luktade. Det luktatde så sjukt mycket ute också. Sen åkte vi till borås, kollade moppen och det, men vi hämtar den på måndag istället tror jag. iallafall sen så åkte vi till ica maxi, köpte hår färg och en hudkräm. Sen vidare till sjukhuset, där farmor är just nu i några dagar..... Och nu när vi kom hem så luktar det fortfarande brännt, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0