helgen

Som ni märkar har jag inte bloggat sen i fredagskväll, fredag-lördag sov Agnes, Sara och Karolina här. Vi myste, bakade julgodis, åkte pulka och spelade spel. Riktigt mysigt faktiskt. Så i lördags skulle jag och Karro upp tidigt vi gick upp redan vi dåtta, för att åka till backen sedan. Sjukt go dag i backen, massa goa killar och annat gött folk. Backarna vad goa och inga köer, den nya brädan va kanon, inga vurpor för min del heller. Hoppas på fler sådana dagar :) Sen vid typ sex åkte jag till Johannes, sov där. Massa mys. Idag var det 3 månader och han fick sin julklapp också. Han blev glad som tur va. Och nu sitter jag här, hade väll kunnat må bättre, men hoppas på att få en förklaring på detta snart, orkar inte sånt här och vill inte att det ska vara såhär heller. Här kommer fyra bilder från helgen, imorgon är det ny vecka, sista veckan innan jullov, inte helt vanlig vecka heller detär gött, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0