skola, operation, pussas, suris

Skolan var lika dryg som vanligt, slutade kvart över två då hämtade mamma mig. Vi åkte till borås sjukhus på undersöknng i halsen sen jag hade halsflus och allt det där efter gothia. Slutade med en liten operation i halsen haha, doktorn kallade det så men jag fick lite bedövning och så klippte dom bort något litet i halsen. Roligaste var att eftersom jag fick bedövning i munnen så kunde jag inte utala bokstäver så pratade jätte roligt. Sen direkt eftr körde mamma mig till Timmele, hängde med Johannes och Victor när dom käkade pizza. Sen åkte Victor hem då kollade vi film och pussades lite hihhiii. Och nu sitter jag här och surar över att mitt minneskort till kameran inte vill fungera i datorn hade ju massa bilder att visa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0