torsdag och ny klass

Började i nya klassen idag, samma linje och allt men en annan klass. Det känns bra men lite stelt nu i början bara och känns som jag ligger så sjukt långt efter i allt.. men det ska la lösa sig snart. Suttit och "pluggat" i flera timmar idag, när man ska skriva på datorn så gör man bara massa annat haha. Slutade med typ 100 ego pics ockås haha. Imorgon är det redan fredag och jag har sovmorgon yey, efter skolan tar jag bussen till vegby. Ska med Ebba hem och fixa lite inför kvällen, men berättar med om det imorgon eller på lördag. För nu måste jag försöka sova, mår inte alls bra..
 

Kommentarer
Postat av: Elin

snyggis julia!:)<33333

2013-09-20 @ 17:19:33
URL: http://elliinnybeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0