svartvitt

Nu är äntligen designen klar, Amanda fixade det, ska bara fixa en header men det gör jag såfort jag har tid. Tack så jätte mycket finis! Jag suger på sånt, men nu börjar jag blogga igen. Ni får gärna kommentera vad ni vill se mer av, så kanske jag kan lösa det.
 
Just nu  sitter jag och väntar på att Johannes ska komma hit, vi ska plugga lite och så hoppas jag på att han bakar kladdkaka till oss. I alla fall skolan gick väl ganska fort ändå, hade nationellt prov sista lektioen man skulle göra en liten lab, det var inte alls svårt. Så nu är det över, det är ju bara tre dagar kvar i skolan nu sen är det påsklov.  Vet inte riktigt vad jag ska göra på påskafton än, men det löser väl sig alltid. Men på lovet har jag massa saker att göra, vara lite busig och så hehe. Och ägna mycket tid åt Johannes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0