min dag

Vaknade hos Moa imorses, hade idrott på morgonen så tog på mig idrottskläderna redan hos Moa, som ni ser på första bilden. och såklart ville moa ta ett litet kort. Sen på so lektionen fick jag en fin bild på älsklingen och hans syster. saknar honom så.. han är på andra sidan jorden just nu. samtidigt som jag och viktoria tog lite kort hehe. Sen direkt efter skolan gick jag hem till Moa hämtade moppen, så tog vi en sväng till Ica och köpte lite fika. Sen var jag tvungen att åka hem för hade bestämt att jag skulle prata med Johannes på Skype då. eftersom han inte har internet och så hela tiden, så vi har nästan ingen kontakt alls nu.. iallafall sen vid halv sex åkte jag till backen, hängande upp Malin på en galge hahaha. och nu ska jag läsa min tråkiga bok...... och sen sova, långt inlägg jag vet men hade bara lust att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0