Bara massa text

Åkte ju in till stan igår, vi köpte snabbmat och åt. Myste lite och spelade spel. Men sen slutade det med att jag sov i timmele hos Johannes och victor istället för i stan. För Ebba och Julia skulle upp jätte tidigt och jag ville sova länge. Vaknade vid halv tolv i morses, och vid ett hämtade Moa och hennes bror mig hos Johannes så körde han oss till nitta. Sen åkte vi mot Ullared med mamma och pappa. Nu sitter vi i bilen påväg hem, kommer kanske en video från dagen sen. Och så var det någon som hade kommenterat och ville att jag skulle visa lite saker får se om jag hinner det idag.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Snälla visa vad du köpt i ett video inlägg :)

2013-04-03 @ 21:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0