mina fina vänner.

(jag, Moa, Julia, Annie, Viktoria, Ellen och Karolina som kom lite senare efter att vi hade tagit kort)
Igår kom mina finaste vänner hit och firade mig lite, fyller år på onsdag. Fick väldigt fina presenter (haha). Sen åt vi lite mat och pratade. Kollade film she's the man, fattade inte så mycket av filmen för kolalde inte så mycket men ska iallafall se den en gång till själv då jag kan konsentrera mig. Sen fikade vi lite, dansade ihjäl oss typ. Så gick vi ut lite, så kom tre töntar hit.  Så Annie hämtade sin mopedbil, och Ellen sin epa och så åkte vi en sväng, men jag och Karolina kom inte plats så vi fick åka med töntarna. Sen när vi kom hem vart klockan typ tolv och alla var skit trötta så några åkte hem, sen åkte dom sista vid typ halv ett, ett tror jag. lyckad kväll om ni frågar mig, tack ni är bäst!!

Kommentarer
Postat av: Karolina

<3

2012-11-18 @ 13:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0