måndag

Hade täntkt blogga imorses men hade varken tid eller lust, och mådde inte så bra heller. Så började att jag gick till skolsyster och fick två alvedon. Det hjälpte ett tag sen fick jag ont i huvudet igen och kände mig yr och konstig. Såprecis mötte jag skolsyster i koridoren och hon sa att jag var tvungen att hänga med henne och ta blodtryck och sånt för jag såg inte ut att må bra. Men så hade hon läkare där så fick lägga mig och vila i ett litet rum. Men sen när jag väl blev kollad så var det väldigt lågt och inte alls bra, så hon ringde min mamma och bad att någon skulle hämta mig. Men ville inte åka hem för skulle hängt med gose hem och sovit hos honom för vi har studie dag imorgon. Men så blir det inte, kanske åker till honom imorgon om inte karolina kommer hit. Och nu ska jag går ner och ha lite kvaletetstid med min broder  framför tven.puss
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0