bloggar

Fick en kommentar om att jag skulle länka bloggar jag läser, sådana kommentarer är alltid roliga. bara lite krångligt ocg drygt men ska fixa det. Här kommer några jag följer på bloglovin. Lisa Kiviharju, Amanda Löfvenborg, Julia Karlsson, Emelie Bohman, Sara Olsson, Terese Ståhl, Molly Segerqvist, Sara Lund, Fanny Lund, Karolina Arvidsson, Filippa Lindau, Sophia Karlsson, Annie Erinvid. Detta får räka för denna gången, sen följer jag massa mer bloggar som jag inte har på bloglovin, lite kändare bloggare som bloggar typ 10 inlägg om dagen och det orkar jag aldrig läsa och om jag skulle ha dom på bloglovin så skulle jag missa massa andra inlägg för jag skulle hoppa över massa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0