lite frågor.

Vad står på din önskelista? –  en ny snowboard men den har jag redan fått.
Kommer du ha något nyårslöfte?
Inte kommit på något men det ska jag nog göra, men har aldrig lyckats hålla det.
Kan inte du lägga upp ett inlägg om 10 sanningar om dej? :) det  kommer upp någon dag nu snart.
Bästa som hänt 2012? –
hela sommaren var faktastisk. Johannes!!
Sämsta som hänt 2012?
oj vet inte, alla tjejbråk kanskeeee
Vad tycker du om det här med kalle ankasjul att dom ska ta bort delar för det är rasistist? –
tycker det är väldigt tråkigt,  men ah vet inte vad jag ska svara här.
Vad kostar tandsmycke? hur ser ditt ut? kan du visa en bild? –
jag köpte det på internet då kostade det 501kr och så bokade jag tid hos en tandläkare som sätte på det och det kostade 700. Jaghar ettsilvrigt hjärta i storlek 4.
Ska du ha klänning på nyår? bild?? –
Ja det ska jag, bild får ni på nyår eller efter inte innan i alla fall.
Åker du bara snowboard?-
nej åker skidor också, men absolut inte lika mycket.
Har du årskort i Ulricehamn? –
nej ska opereras den 3 januari så ingen idé.
Hur ser du ut i backen? bild? –
haha lila jacka och svarta byxor typ..
Vem hatar du mest just nu!?
– mig själv, nä men trött och besviken på mig själv valde att gå på en jävla tråkig fest, istället för att vara med mina vänner så nu är det typ massa bråk och skit. Hatar det!
Oskuld? – nej.
Är du trött på din kille ibland? –
absolut inte!
Hur orkar du liksom typ va så snygg? –
haha tack :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0