bekännelser

Hatar att platta håret, får dåligt samvete.
Kan inte ha samma kläder två dagar i rad förutom byxor.
Älskar snö, åka snowboard är det bästa som finns!
Inte ofta jag tvättar bort sminker när jag ska sova, sen ångrar jag det på morgonen.
Brukar tjata tills jag får min vilja igenom, alltid envis.
Om det finns en iphone laddare måste jag ladda min mobil.
Slåss alldeles för mycket (hahah)
Skäms över min kropp, mina ben.. mina armar.. min näsa.. mina öron..
Har jätte lätt för att gråta när jag är själv eller med familjen. (gråter när jag blir arg)
Hatar när man är och shoppar men hittar ingenting, eller när någon annan ska prova något och tar flera timmar på sig känns det som.
Mitt tålamod ligger på 0.
Jag hatar musik som har jätte långt "förspel" det jobbiga musiken innan sången börjar.
Har en liten nallebjörn jag alltid pussar innan jag ska sova (hemma eller hos johannes).
Vill ha minst 10cm längre hår, ska börja sköta mitt hår.
Är skiiiiiiiit nervös inför operationen även om det bara är i foten dem ska såga..
Lovar mig själv hela tiden att börja plugga mer, och nu när vi fick betygen så ska jag fan göra det.
Han panik över att jag måste fixa moppeprovet innan 11januari annars måste jag gå om kursen för det blir nya regler.
Jag är beroende av min mobil, så rektorn vill att jag ska skriva på ett papper att inte ens får ta med den till skolan... (kan dom glömma att jag gör)
Får damp ryck om jag inte har tränat på länge.
Hade gjort allt för att få vitare tänder..
Saknar min bror som sitter i ett flygplan påväg hem från tahiland just nu, han kommer hem imorgon lagon till kalle anka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0