av Karolina

Innan när jag satt och skrev bekännelser om mig själv, var jag bara tvungen att be någon skriva om mig så bad karolina. Därför att kunna jämföra med dem jag skrev om mig själv, hyffsat lika ändå :)

 

Vågar alltid säger vad hon tycker och tänker.
Sjukt bra på att övertala och tjata på sina föräldrar, oh herre.. 
Såå beroende av sin mobil, hon skulle seriöst dö utan den :o
Kaxar någon mot henne, kaxar hon tillbaks, speciellt lärare..
Blir hon sur, ja då ska man akta sig 
Så himla go, hittar alltid på galna och roliga saker, man har aldrig tråkigt med henne! 
Måste lyssna på musik när hon åker buss. 
Grym stil, hon tar på sig det hon vill oavsett vad andra säger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0